Retouren
Is uw pakket niet heelhuids of helemaal niet aangekomen? Wij proberen uiteraard uw wijn altijd zo schokbestendig mogelijk te verpakken. Echter gebeurd het wel eens dat een fles of meerdere flessen tijdens het verzendproces sneuvelen. Hierdoor kan uw bestelling vertraging opleveren doordat het pakket retour wordt gestuurd naar ons warehouse. Wij zullen u in dat geval hier gelijk van op de hoogte stellen en indien mogelijk nieuwe flessen toesturen. Mocht u het pakket al in bezit hebben, dan kunt u even contact met ons opnemen via onderstaande gegevens. Indien u het pakket meteen wilt retourneren kan dit binnen zeven werkdagen na aflevering aan Favoriete Wijn via onderstaande adresgegevens.
Proeft uw wijn niet goed door bijvoorbeeld kurk? Of voldoet uw product, om welke reden dan ook, niet aan uw verwachtingen? Dat kan natuurlijk altijd gebeuren en kan uitermate vervelend zijn. Neem eerst even contact met ons op zodat wij kunnen zoeken naar een passende oplossing. Soms is het retourneren van het pakket namelijk niet altijd de makkelijkste en/of snelste oplossing. Hieronder vindt u onze contactgegevens zodat wij u zo snel mogelijk kunnen helpen. Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien de originele verpakking inclusief het etiket van het product onbeschadigd is, waarbij tevens geldt dat de kosten voor retourzendingen voor uw rekening komen.
Bij retournering van producten zullen eventuele betalingsregelingen automatisch komen te vervallen.
Favoriete Wijn
Lijnbaan 3G
2352CK LEIDERDORP